Hoe werkt het bestellen van vissen?

Als je bij ons online vis wilt bestellen kan het zijn dat je met wat vragen zit hoe dit in z’n werking gaat. Op deze pagina vindt je alle informatie omtrent het bestellen van vis!

Het bestel proces:

1. Het plaatsen van uw bestelling

De eerste stap is het plaatsen van uw bestelling, voeg de vissen toe aan uw winkelmandje en kies de juiste verzend methodes. 

De verzend methodes

Wij hebben 2 verschillende verzend gebieden waarin wij elke maand leveren:

– Minder dan 75KM | € 17,-
– Meer dan 75KM    | € 30,-

Vanaf het vervoersbedrijf in Haastrecht. Wij bieden ook een spoed levering aan. Spoedleveringen worden binnen 2 weken geleverd met prioriteit.
(75KM- € 35 / 75 KM+ € 60)

Nu ook verzending naar België!

2. Wachten op de leverdatum

Bij de verzendmethodes staat ook de datum van de route. Op de dag van de route of de avond er voor worden de vissen opgehaald bij de kwekers en gecontroleerd. Ze worden preventief behandeld tegen stress zodat ze een veilige reis ondergaan. Mocht er een vis niet leverbaar zijn? Dan houden wij u natuurlijk op de hoogte!

3. De dag van de levering

Op de dag van de levering wordt u gebeld, gemaild of ontvangt u een Whatsapp bericht met de geschatte aankomst tijd. Blijf vooral beschikbaar! Omdat het om levende dieren gaat zetten wij de bestelling niet neer als u niet thuis bent maar nemen wij ze weer mee terug. 

Veel gestelde vragen:

Welke vissen kunnen in mijn aquarium? 
Elk aquarium is verschillend en niet zomaar alle vissen kunnen in jouw aquarium. Neem daarom altijd contact met ons op via het chatbolletje rechtsonder in je scherm! Zo kunnen wij je nauwkeurig adviseren welke vissen geschikt zijn. 

Hoelang duurt de levering van de aquariumdieren? 
Wij rijden elke 3-4 weken een ronde! Bepaalde gebieden in Nederland worden een week eerder of later gereden zodat ze mooi op 1 route passen. Wij hebben ook een spoed levering waarin wij binnen 1 a 2 weken jouw vissen in huis bezorgen!

Mijn bestelde vis is niet leverbaar! Wat nu? 
Wij weten altijd pas een dag tot 12 uur van te voren of er een vis leverbaar is of niet. Dit is namelijk het moment dat wij ze ophalen vanuit de kwekerij. Indien jouw bestelde vis niet leverbaar is kunnen wij 2 dingen doen. Wij kunnen jou je geld terugstorten of wij kunnen hem met de volgende ronde nogmaals bestellen en leveren. Wij nemen hierover altijd contact op.  

Een vis overlijd binnen 48 uur van de levering: 
Het kan natuurlijk altijd wel eens voorkomen dat er eens een vis overlijd, als dit binnen 48 uur is kunnen wij er zeker vanuit gaan dat het door de stress komt. Indien dit het geval is krijg je uw geld terug of krijg je hem extra geleverd bij de volgende bestel ronde.

Een vis overlijd na 48 uur van de levering: 
Indien er een vis na 48 uur van de levering overlijdt zullen wij een onderzoek starten wat de oorzaak is. Mocht u binnen 48 uur al wat opvallen aan de vis? Laat dat dan direct weten zodat wij paraat kunnen staan om uw te helpen.